fredag 7 oktober 2016

Sjukgymnast

säger jag fast det heter kanske fysioterapeut i dag.

Strunt samma jag besökte en sådan i går.

Min vårdcentral tillhör Karolinska.

Anledningen till besöket var att få tips och råd inför den fortsatta rehabiliteringen.

Jag fick beröm för vad jag åstadkommit redan, kändes bra.
Jag hade kommit längre än vad de trodde och lärde mig inte så mycket nytt vid detta besök.
Det viktigaste är att öka rörelsen i knät annars bildas brosk och det blir aldrig riktigt bra.
Bara att jobba vidare.

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Hejja Lennart. Kul att det går åt rätt håll.Kram

    SvaraRadera
  2. Bara att träna på då,du vet vad som väntar..Bobilen!

    Ha det gott o slit vidare...HöstKram

    SvaraRadera
  3. har sagt det förut, men det behöver sägas igen, du har den rätta sisusen för att klara en så stor benoperation. Träna på så slipper du snö och vinter. Lycka till.

    SvaraRadera
  4. Heja på. Ibland lönar det sig att kämpa på
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ge inte upp, kämpa på. Du kommer att klara snön i vinter.
    Kram

    SvaraRadera