lördag 12 mars 2016

Norrköping

nästa anhalt.

Rätt gissat Anki.

Innan vi lämnade Mantorp så var vi på premiär hos Forsbergs Fritidscenter.

Vi skulle inte handla men om man tittar på annat så blir man ännu mera nöjd med det man har.

I går fans inga hinder för god korv.
Kändis i kiosken, det blev två var.

En enda bil i storlek och klass med vår.
Men så dyr.

 Den är dessutom hög, ser betydligt större ut än vad den är.
Innanför bodörren sitter ett Vitrinskåp med glasdörr.
Lockar inte mig, där skall ju ytterkläderna hänga!

Vi träffade två bekanta par, medlemmar i KABE Husbilsklubb.
Trevliga pratstunder med likasinnade.

När vi var nöjda med i Mantorp så åkte vi till " Peking ".

Svärmor tog emot ute i solen.

Lutfisk dukade Rigmor fram.

Rigmor vet vad vi gillar.

En trevlig eftermiddag och kväll fram till läggdags.

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. När vi vinner på "Triss" då åker vi Concorde :-)

    Ha det gott hemma i Svedala....Kram

    SvaraRadera
  2. Klart svärmor bjuder på något extra gott när ni kommer :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att titta. Ser gott ut m lutfisk
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att kolla in husbilar. Lutfisk åt vi i julas när vi var hemma. JAg gillar det, men Lennart är mer tveksam om värdet. Ha dé!

    SvaraRadera
  5. Tur man är nöjd med det man har :-) Skulle aldrig betala så mycket för den Concorden...om jag inte vunnit maaassssor med pengar...inte ens då tror jag :-)) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillar korven och lutfisken. Dock gillar jag inte prislappen och höjden på detta fordon. Vad roligt att få träffa släkten igen. Kram

    SvaraRadera