onsdag 16 mars 2016

Årsmöte

i Gamla Gardet.

Styrelsen hade möte före.
Den stora frågan var planering av kommande verksamhet.
Detta var mitt sista styrelsemöte.

Jag meddelade valberedningen redan i höstas att jag ville lämna.
Nomadlivet gör att jag inte tycker jag tillför tillräckligt.
Bättre att någon annan går in som kan vara mer aktiv.

Efter styrelsens möte var det årsmöte.

Ordförande Håkan öppnade.

Vår gäst LO;s ordförande " Kålle "!

Han höll som vanligt ett engagerande föredrag om aktuella frågor.

Sedan vidtog sedvanliga årsmötesförhandlingar.

Jag kommer naturligtvis att gå på möten även i fortsättningen, när jag är i Stockholm.

Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Ja nån gång ska dom yngre ta över!

    Njut av Våren ist....Kram

    SvaraRadera
  2. Det hedrar dig att du lämnat denna betongklan. Kram

    SvaraRadera