lördag 13 februari 2016

Marbella

besökte vi i går kväll igen. Denna gång för att äta middag med Lotta o Ingvar!

Vi tog bussen in och Taxi hem, jag cyklar ogärna i mörker.

Som så ofta så glömde jag fota så jag lånade några bilder från restaurangens hemsida.

El Cortijo har bra kök med suverän kvinnlig kock.
De som har bott här länge känner ju till vart man skall gå.
Den ligger alldeles ovanför Apelsintorget.

Fyra förväntansfulla.
Jag bad servitören fota när vi satt oss, sedan var det kört med kameran.
Maten upptog allt intresse.

Mysigt ställe.

Det var nog den bästa Chateaubriand jag ätit, jag lovar, och jag har varit i rätt många länder.
Maten och bortglömda fotograferingen är skäl nog att återvända.

Ingvar o jag är rörande överens om vilken som är den bästa efterrätten.
I går blev det två!

Vi hade verkligen en trevlig kväll och som alltid går tiden fort.
Det var länge sedan vi var vakna så länge!

Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Ååh va härligt att gå på "Lokal" med vänner!
    Coffeglasen är precis lika som våra här!
    Hoppas den smaka lika gott som den såg ut :-)

    Ha det gott o njut....Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt att hitta rätt ställe, det gör man inte första gången. Kram

    SvaraRadera