torsdag 23 juli 2015

Bilvård

måste göras ibland.

Jag tvättade bobilen med hjälp av den eminenta stegen som jag inhandlade i Spanien!

Irene tog sedan över och tvättade fönstren!

Fint blir det!!

Ägaren till Westerqwarn, Sigvard, kom för en pratstund!

Irene hade också nytta av stegen!

 Lokal öl blev belöning!

Under tiden gick Sigvards nyinstallerade tvättmaskin!

På kvällen var vi elva bilar!

 I en bodde paret från Vånga, Lasse och Bildbloggen Anki!
Vilket sammanträffande!
Vi fick en trevlig pratstund på kvällskvisten!
Jag växte ju upp i Vånga under de första 18 åren så vi hade mycket att prata om, inte bara bobilslivet!
När de kom hade vi troligen siesta för vi såg inte det!
Helt plötsligt när jag sitter i solen utanför bobilen kommer Anki och säger hej!
Jättekul!

Westerqwarn är ett favoritställe som allt flera upptäcker!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Ja, vilken trevlig kväll det blev... och vilket härligt väder!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra att ni håller efter er "Pärla" !!
    Kul att träffa känt Bobilsfolk med!

    Ha det gott o njut/Kram

    SvaraRadera
  3. Oftast tvättar jag efter varje resa. Inte är det roligt att åka i en smutsig bil. Det förtar hela nöjet. Kram

    SvaraRadera