tisdag 9 juni 2015

Är det sant?

-Jo det är faktiskt sant!

Efter en månad och fem inbokade servicebesök så går skåpet fortfarande inte på gas.


Skandalen fortsätter!

Electrolux har nu lyckats gå förbi Telia!
Electrolux leder hårfint med att ha Sveriges sämsta kundservice!

Vadå service?

I går kom en ny tekniker med svart bil.
Denna gång kom de men vad hjälpte det.
Han bytte lite grejer och konstaterade att felet ändå var detsamma.

Man får gnugga sig i ögonen och tänka efter om det är en mardröm eller verklighet!
Fortsättning följer.
Tidigare historia kan ni följa här!

Lev väl!

8 kommentarer:

  1. Otroligt! Det förstör ju möjligheterna till fricamping och begränsar verkligen mycket... förstår din ilska! Hoppas det löser sig snart och att du får någon form av skadestånd.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen Uruselt på högsta nivå,Usch Usch!
    De kan ju slå igen butiken helt!

    Solen lyser iaf,Ha det gott...Kram

    SvaraRadera
  3. Experter är tydligen inte experter. Det här är ju två stora bolag och kanske är det just därför....de är för stora. Hoppas verkligen det löser sig så ni kan ut och åka i sommar.

    SvaraRadera
  4. Men stackars er! Kan dom inte byta ut kylskåpet?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stå på dig och jag kanske lånar din "röda" tumme någon gång, till andra sammanhang, där den också verkligen behövs..... Kram

    SvaraRadera
  6. Vad va de för märke på husbilen nu "Kabe" kan bli problem

    SvaraRadera
  7. Säger samma sak som Joy: Kan dom verkligen inte byta kylskåp snart. Det blir väl billigare i längden för Elektrolux än alla reparations killarna som kommer och inget gör. Lycka till o kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. SV. Janne
      Dometic sitter i de flesta bbobilar har inget med bilmärket att göra.

      SV Dessan
      Det är vi kunder som får betala för deras inkompetens, det är det sorgliga.

      Radera