lördag 11 april 2015

På rull

igen!

Vi hade varit i lägenheten länge nog så vi begav oss söder ut för att leta vårvärmen!

Lunchstopp vid Tallbacken som ligger mellan " Peking och Sörping "!

Här samlades hojarna när jag var ung!

Minner om 60-talet!

Så kom vi till Valdemarsvik!

Valdemarsvik är en framsynt kommun som har anlagt en mönsterställplats för husbilar!
Den ligger i anslutning till gästhamnen med samma servicebyggnader!

Vi står nästan på torget mitt i stan!
Nära till allt!

Närmaste granne är en KABE!
Vi längst bort!

10 plus till Valdemarsvik för denna utmärkta ställplats!

Sol och 15 grader varmt i går!
Ser lika bra ut i dag!

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Verkligen bra ordnat av kommunen
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den platsen känner vi igen men det var nog 10 år sedan vi var där. Mysig ställplats.

    SvaraRadera
  3. Ser perfekt ut där ni står i solskenet.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt ni kommer ut på en Bobilstur igen,däcken ska rulla :-)
    Jag rullade också ut igår,fast på 2 hjul då,Underbart Gott!
    Valdemarsvik är fint,var där för några år sen,2012 va det!
    Om ni åker 212 ut mot havet så hittar ni Fyrudden!
    Där stod vi 2012 med "Matrixen"..Jättefint ställe!

    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera
  5. Valdemarsvik har jag nog bara varit i en enda gång. Då tyckte jag att det låg avsides. Det ser bra ordnat ut. Njut & Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Vilken perfekt plats:) Kram

    SvaraRadera