onsdag 26 november 2014

Utmaning

5 av 5!

Matrixen bjöd in till att redovisa 5 av 5!

Viktigt livsmedel.
Potatis!

Vad vore livet utan Potatis!
Potatisen i Portugal är supergod!

Godaste efterrätt.
Irish Coffee!

När jag var aktiv var motparten och jag helt ense om att detta var dessert!

Träning.
Cykelturer strandnära!

Härligt att cykla utmed havet!

Redskap.
Cykel!

Cykeln håller jag kär när jag nu har jobbigt med att gå!


Vad är du tacksam för just nu?
Att vi får vara friska och njuta av bobilslivet!

Vi älskar bobilslivet!
Under detta år tillbringar vi tio månader i bobilen!

Jag skickar utmaningen vidare till: MoJs resor, Ann-Sofie och Lennart, Thommy LA Gunnarsson, Janne och Vaktis husbil.

Lev väl!

6 kommentarer:

  1. Den utmaningen klarade ni Galant av som vi förstod :-)
    Visst var det kul,det tyckte vi iaf!
    Håller med om att Irishen där är Supergod :-)
    Och Bobilslivet är ju fantastiskt....

    Ha det gott i Solen/Kram

    SvaraRadera
  2. Ungefär de svar jag väntade mig... utom potatisen :)
    Vaktis husbil har inte bloggat sedan i våras... ska bli kul att se om de svarar...
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ojojdå. Utamningen har hamnat hos er också:-)) Kul att se vad andra tycker:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Alla älskar vi våra husbilar, sedan tycker vi nästa lika om det andra också. Kram

    SvaraRadera
  5. Åh den där efterrätten gillar vi också! Vi valde ju whisky som efterrätt när vi gjorde utmaningen, men det kan man väl kanske vara oense om definitionen av whisky som efterrätt.... ;)

    SvaraRadera