fredag 12 september 2014

Ny bobil

är nu beställd för leverans till våren!


Vi hann bara in på mässan i går så stötte vi ihop med Urban och en kvart senare var det klart!
Jag är inte mycket för långbänk men vi har ju inspekterat en del sedan i maj så det var inte helt oförberett!

910 QB

Ja så skrev jag för ett år sedan!
-------------------------------------------

Vi är supernöjda med vår bobil och tänker inte byta i år igen!
Bilen levererades som bestämt var i april och har nu rullat 1250 mil och skänkt oss mycken glädje!
Helt problemfritt!
Fantastiskt!

I går rullade vi in till KABE-byn på mässcampingen!

Vi gjorde ett pass i klubbmontern!

I kvällningen bjöd klubben på korv!

Efter korv kan man bli törstig.....

...så vi avslutade kvällen i öltältet!

Lev väl!

2 kommentarer:

  1. Visst är Bobil-Livet så att säga,vad skulle vi gjort annars ???
    Vi är inne på vår 10:e säsong o tredje Bilen !!
    Det lär följa mer år,helt klart !!
    Framtiden får utvisa vad vi åker i nästa säsong :-)

    Ha det så gott där/Kram

    SvaraRadera
  2. Haha... först läste jag inte så noga... och tänkte - vad då... ska han byta till en ny igen. Men så läste jag lite noggrannare och insåg hur du menade :)
    Önskar er en trevlig helg på Elmia!
    Hälsa alla som jag känner!
    Kram

    SvaraRadera