tisdag 12 augusti 2014

Veteranfordon

samlas på Westerqwarn varje måndag om somrarna!

Vi har i tre år pratat om att passa in en måndag för att få se dessa!
Nu äntligen skulle det bli av!

När jag vaknade på morgonen såg det mörkt ut!
Med detta väder så vågar de sig inte ut!

Mitt på dagen så ljusnade det!

Sedan började de rulla in!

Långa rader med veteraner!

Alla sorter!

Folkfest!

Härlig kväll!

674 fordon rullade in!
Mäktigt!

Morris Minor 1 000 hade min far!

Folka känner man igen!

Många motorcyklar också!

Tvåtaktare hade jag en gång!

Käck!

Två flaggskepp!

Två vovvar på flaket!

En härlig kväll på Westerqwarn!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Kul:) med alla veteranbilarna:)). Kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilar på ett fint ställe !!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  3. Min gamla Saab och brorsans Morris, så många bilar och inte en enda traktor. Kram

    SvaraRadera
  4. Vi åkte därifrån strax före lunch. Om vi inte lovat sonen att få låna husbilen så hade vi nog stannat... men det blir fler tillfällen :)
    Grattis i efterskott till ännu en bröllopsdag!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj det var många bilar som kom. Låter som ett trevligt ställe att besöka.
    Kram

    SvaraRadera