söndag 24 augusti 2014

Verkstad

som är välutrustad har Gustav!

Bosse Bildoktorn har här definitivt sin like!
Gustav har byggt och lagat bilar i hela sitt liv!

Du som är välsorterad måste väl ha ett fälgkors sade jag till Gustav!

Jag läste någonstans att man skall efterdra hjulbultarna!

Här finns det mesta!

Gustav inte bara lagar han bygger bilar!

Ram till en sportvagn!

Jag mins när jag gick till skomakaren!

Montera däck!

Balansera däck!

Vätskor!

Verkstadschefen funderar!

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Ja där finns det mesta ifall Alma behöver servas ser jag !!
    Fälgkors eller dragare finner väl du under passagerarsitsen!
    I en svart box så finns en del verktyg till Fiaten !!

    Ha det gott i verkstan/Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en arbetsbänk i garaget med verktyg samt en likadan en trappa ned under garaget. Mer vill jag inte ha. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket ställe! Där kan du få hjälp med det mesta. Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Där har Kjell mött sin överman:-) Han gillar verktyg...men där fanns det en aaaaning mer att välja på:-)) Kram

    SvaraRadera