lördag 23 augusti 2014

Västkusten

återvänder jag gärna till!

Irene är på weekendresa med vännen Åsa!

Då rullar Alma och jag på egen hand!
Färden gick till vännen Gustav som bor på en halvö i Gullmarsfjorden!

Parkerad hos Gustav som bor söder om Munkedal!

Huset ligger högt som tur är!
De hade översvämning här också i veckan!

Började med kaffe och hembakat hos mamma Inger!

Inger bor ensam nu.
Donald har blivit sämre och är på ett äldreboende!
Tragiskt när de äldre efter ett långt liv tillsammans tvingas leva åtskilda!

Gustav och jag har mycket gemensamt.
En sak är att vi båda gillar Maltprodukter!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Skönt att komma ut över helgen även om frun inte är med !!
    Fast nog är det roligare när man är två!
    Bra då att kunna hälsa på vänner med bostaden med!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det trist att behöva leva åtskilda bara för att den enes behov förändras...
    Skönt att rulla iväg, även om du blev ensam denna helg
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är nu bra med husbil...då kan man åka vart man vill och sova över om man vill...men i sin egen säng:) Kram

    SvaraRadera
  4. Då kan du "breda ut dig" i qweensbädden. Birgitta klagar på mig att jag inkräktar. Kram

    SvaraRadera
  5. Tycker mig känna igen bilden på Gustavs hus, skönt att ha huset med sig när man hälsar på kompisar.......

    Kram!

    SvaraRadera