torsdag 17 juli 2014

Dagstidning

har vi haft under alla år fram till nu!

När vi flyttade ihop 1967 så prenumererade vi på Folkbladet Östgöten.
När vi flyttade till Stockholm 1987 så blev det Dagens Nyheter.
Den hade vi säkert i 15 år men sedan bytte vi till Svenska Dagbladet.

Den senaste kom i veckan!

Det går inte att få tidningen till ny adress var och varannan dag så nu har vi avslutat det kapitlet.
Senaste tiden har det varit mera uppehåll än utdelning!
Länge sedan jag betalade!

Känns lite tomt vid morgonkaffet men det går nog över!

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Ja du vet att tidnings-branchen är tyvärr ett utdöende yrke !!
    Finns för mycket it-teknik idag synd nog :-)

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Ibland kan jag sakna bläddrandet prasslandet från morgontidningen men inte att bära iväg dom till återvinningen! Vi har avslutat tidningen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Birgitta vill absolut ha Smålands Tidningen kvar, men inte jag. Själv läser jag bara resultatet från ASK och HW 71 samt skummar Aneby sidan. Mycket betalt för så lite läsning, som jag lika gärna ser på nätet eller text tv. Kram

    SvaraRadera
  4. Vi har inte heller dagstidningen i brevlådan. Vi läser den på surfplattan. Kanske det vore nåt för er? :) Kram

    SvaraRadera