fredag 2 maj 2014

Arbetarrörelsen

firade 1:a maj i går med att demonstrera!

Efter att det snöat på morgonen så klarnade det upp och blev soligt mitt på dagen!
Det blev stadsbesök.
Kallt i luften så vinterjackan kom på igen!

Fronten på tåget kommer på Vasagatan!

Ulla och Stefan mitt i bild!

Av tradition så talar partiledaren i Stockholm när det är valår.

I år hade man byggt en " Catwalk " så Stefan stod ute ibland åhörarna!
Det blev en närhet på ett helt annat sätt!

Stefan, jordnära och lite folkkär, gör bra ifrån sig och har lite medvind just nu!

Lev väl!

3 kommentarer:

  1. Ni hade lite mer blå himmel än vi hade:) Vi var också o tittade på demonstration. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Här hade vi ingen demonstration,vi klarar oss utan det :-)
    Tror ändå inte det hjälper så mycket :-)

    Ha en fin helg i solen/Kram

    SvaraRadera
  3. Jag demonstrerade inte i går. Oftast gör jag det på mitt eget vis i värsta grovarbetarmundering med "blå" byxor, med "grön" skottkärra,"blått" järnspett och spade. Kram

    SvaraRadera