måndag 3 februari 2014

Kliniken

eller rehabavdelningen som den också kallas är välutrustad!


Massor med utrustning för träning och kunnig personal som vet hur den skall användas!

Ingen brist på möjligheter!

Här har många fått sina onda ryggar botade genom åren!

Strokepatienterna är på rehab varje dag!

Redan efter en vecka ser vi att det gett visst resultat!
Jag har talat med någon som vittnar om samma sak!
Rehab i gynnsamt klimat är bra!

Inomhuspoolen håller 32 grader!

Där skulle till och med jag kunna tänka mig att bada!

Gårdagen bjöd på blå himmel och solen värmde oss så gott!
Vi har nu snart bott åtta veckor här vid Medelhavskusten och har haft sol i stort sett varje dag!
Temperaturen har pendlat mellan 8 grader på natten och 23 på eftermiddagen!
Som en bra svensk sommar!

Lev väl!

5 kommentarer:

  1. Underbart att du bertättar lite on CFS,där har ju flera fr jobbet svettats !!
    Skulle oxå kunna tänkt mig det i det sköna klimatet !!

    Ha det fortsatt gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Visst har klimatet inverkan vid rehabträning. Fina lokaler!
    Sv. Känns så skönt att ha alla er bloggvänner som hejar på mig! Det blir för mig den värme jag saknar i vädret :-) Men nu är ändå termometern på rätt sida om nollstrecket!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Här saknas ingenting vad jag förstår. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin anläggning........:)

    SvaraRadera
  5. Då finns det inga ursäkter för er att träna då? :-)) Fin anläggning, och inget saknas där inte. Kram

    SvaraRadera