måndag 16 september 2013

Soffbord

och lite annat inhandlades på väg hem från Elmia i går!

Vi stannade på IKEA i Linköping! Det gäller att planera inköp när man ändå åker förbi!


Så här kan det se ut när man varit på IKEA!

Men efter lite skruvande blev det så här!

Jag måste få säga att vi är supernöjda med IKEA!
Vi har handlat kök och en hel del annat där och alltid fått bra bemötande och fin service!

IKEA;s kundtjänst tillhör de bästa medans jag inte önskar min värsta ovän att behöva kontakta Telia!

Lev väl!

7 kommentarer:

  1. Dom säger att Ingvar har både bra och dåliga grejer i sitt sortiment,vi får väl se då de
    öppnar upp här i stan den 25/10,ett av de större
    varuhusen i landet sägs det vara !!!
    Vi köpte ett av Halens nyligen,ett vitt fint
    vard.rumsbord och det ringde på dörren och de
    bar in det oxå,vilken service va ??
    Vi blev jättenöjda när vi skruvat ihop det !!!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev och lite stolt känner i alla fall jag mig då jag själv skruvat ihop grejer därifrån. Och visst har jag råkat ut för saker som fattats i paketen men det har alltid varit lätt att ordna.
    Ha de Gott!

    SvaraRadera
  3. Håller med, IKEA, har varit bra att göra med. Telia vet jag inte men passa sig för El-Gigantens support eller i alla fall den butiken i Malmö. Fortsättning kommer följa när vi ska besöka butiken när vi kommer hem från resan!!
    Fint blev det hemma hos er med möblerna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Lennart!

    Jag heter Ellinor och jobbar på Telia.

    Det var inte roligt att höra att du inte ens skulle rekommendera din värsta fiende att kontakta oss. Då måste du ha väldigt dåliga erfarenheter utav kontakten med oss.

    Jag hjälper gärna till med något om det är något som är olöst med oss. Du kan kontakta oss här då http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Jag önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning
    Ellinor Palmér
    Telia kundservice

    SvaraRadera
  5. Det blev ju fint! Ett snabbt svar från Telia dessutom!!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Fint jobbat Lennart. Fint blev det hemma hos er:) Ang Telia, så har vi varit lite missnöjda också med vårt internet hemma. Som baaara strulade!! vi höll på bli tokiga. Jag gjorde som dej...sågade dom lite på min blogg. Genast fick jag också kontakt med en kille på Telia. Han var så serviceinriktad och hjälpte oss nå så vansinnigt. Telia ser när man skriver skit om dom...det märkte vi. Men han fixade så vi blev nöjda. Sedan fortsatte han att kontakta oss till vårt problem blev löst:) Det blev superservice till slut:) Jättetrevlig kille. Kram

    SvaraRadera
  7. Där ser man, det är bra att ge uttryck för både bra och dåligt. Kram.

    SvaraRadera