torsdag 26 september 2013

Barnpassning

var uppdraget i går kväll!

Robban fyllde år och Cecilia ville bjuda på lokal!
Det tyckte vi var trevligt för då fick ju vi umgås med barnen!

Åkte bobil till Huddinge!
Skönare att ha nära till sängen än att ta bussen hem sent på kvällen!
Hellre bobil än att sova hos andra!

Teaterdags igen!
Jag hade haft annat för mig några veckor men nu kunde jag hämta Saga på skolan för att följa henne till teaterrepetitionerna.

Mellis i väntan på bussen!

När jag lämnat Saga begav jag mig till förskolan för att hämta Loke!

Loke målade Dinosaurier när jag kom!

Hemma fortsatte Legobygget av en polisbuss!

Saga hade också pyssel när hon kom hem med pappa!

En trevlig afton med " småkottarna "!

När vi vaknade i morse så var gräsmattan alldeles vit av frost!
Burr!

Lev väl!

4 kommentarer:

  1. Håller helt med dig om att det är så skönt att ha husbil när man hälsar på bekanta. Skönt att kunna dra sig tillbaka och köra de egna rutinerna på vad gäller matning och morgonstök.
    Det måste bli en stor omställning för barn och barnbarn när barnvakterna drar iväg till Spanien, eller hur? Kram, 3M

    SvaraRadera
  2. Måste vara jätteskönt att alltid ha sin egen säng med sig.. Och vad härligt det låter att du kunde hämta och lämna barnbarnen från förskola och till aktivitet. Mysigt att ha en stund på tumanhand med dem! Ha de riktigt Gott nu!

    SvaraRadera
  3. Perfekt med rullande bostad när man hälsar på o eget krypin !!!
    Roligt med barnbarnen ser ni ut att oxå ha.....

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt att kunna ta husbilen o bo o sova i sin egen säng. Kanon:-))

    SvaraRadera